poniedziałek, 16 maja 2011

Digital

Oi wszystkim.
Dzisiaj dla odmiany wrzucam rzeczy, które pocisnąłem na tablecie. Zaczynamy od Jokera, który był tematem jamu z Robertem, Łukaszem i Biramem.


a z rozpędu zrobiłem też Hulka


ale gwoździem dzisiejszego wpisu jest coś nad czym siedziałem od dłuższego czasu i robiłem na raty.

(Tutaj większy rozmiar)

tak tak, to odnowiona wersja Snufkina z 2009r.

Poza tym zmieniłem swoje konto na twitterze (klikajcie na banerku po prawej stronie) głównie ze względu na to aby odzwyczaić niektórych od używania mojej starej ksywki. Nigdy jej nie lubiłem :D

enjoy

2 komentarze:

  1. Wszystkie prace są bardzo fajne, a nawet świetne! :D
    Mam tylko zastrzeżenia co do Jokera - ta "je***ca w oczy" zieleń w jego włosach i brwiach tutaj nie do końca pasuje. U Hulka jeszcze tak, przynajmniej jest tu dużo cienia. Ale i tak zaje*ista jest twoja praca z Włóczykijem i Buką ;]

    OdpowiedzUsuń